torsdag 3 maj 2012

Om en liten vecka..

Det slog mig idag att denna helg är den sista som enbarnsfamilj.
Nästa helg kommer vi ha två troll och inget blir mer sig likt kan jag tro. :)

Vi har hur som helst en mycket trevlig helg att se fram emot.

På lördagförmiddag åker Miran och jag på 3-årskalas till Alice. Mira längtar! Alices mamma Linda och jag jobbar tillsammans på Folkis.
Senare går bilen mot Tallåsen för grillning och trivsamheter hemma hos Thomas, Adam och Emma.
Thomas är min bonusbror kan man säga och Adam och Emma Miras bonuskusiner. :)
Vi blir ett helt gäng som alla har barn i ungefär samma ålder så det blir nog jättetrevligt!

Söndagen är oplanerad. Skulle behöva tvätta lite sängkläder till pyret, både till spjälsängen och vagnen.
Min bil måste få ta på sig sommardäcken oxå. Pronto!

Just nu är vi ute i solen på altanen och myser lilla M och jag. Jätteskönt där det inte blåser.
Snart dags att gå in och fixa käk; korvstroganoff och ris!

Ciao!

2 kommentarer:

Våga fråga! :)