söndag 6 maj 2012

Lagen om alltings jävlighet

Ja vad ska man säga... Varför ska det krångla som mest när man behöver det som minst? Jo, bara därför.

Sista veckorna när jag väntade Mira var det en polyp i halsen som ställde till det. Fick då tid på Öron för att ta bort den fyra dagar före BF och då var lilla damen två dagar gammal...
Som tur var gick den tillbaka av sig själv men fortfarande ett oros- och irritationsmoment då man verkligen inte behöver det.

Den här gången är det bihålorna som jävlas.
Jag har ju varit snuvig och förkyld sen jag slutade jobba typ. Vilket snart är fyra veckor sen.
Idag har jag så ont i högra sidan av ansiktet att jag lätt skulle kunna ta en överdos smärtstillande utan att blinka. Just nu är det bara pyret i magen som håller mig ifrån.

Alla tänder i höger överkäke ömmar like hell och lite bedövning från jobbet eller kanske rent utav en tång skulle inte sitta fel..
Och om fyra dagar ska man föda barn. Tjohoo! Eller inte.

Ringde i ren desperation till 1177 och fick en tid på akuten om drygt en timme.
Håll tummarna att dom ger mig nån dundermedicin så det här ger med sig på fyra dagar. Please?!

Nu är det verkligen läge för ett; skit! Bajs! Crap!

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)