tisdag 4 januari 2011

Äventyr

Vi börjar bli stammisar i Hedebacken nu. 

Idag gjorde vi sällskap med brudarna Ekvall och hade en härlig förmiddag tillsammans.
Stortjejerna åkte skidor och mammorna svichade fram på kälke med de små.

Ett mindre roligt äventyr fick vi lite ofrivilligt på hemvägen Miran och jag..

Vi fick möte strax efter vi lämnat backen och jag som har så stor bil kunde väl flytta på mig. Eller inte.
Jahapp, där satt vi. I diket.

Mira var inte så bekymrad, hon somnade bums. Mammans telefon fick gå varm en stund tills vi lokaliserat lite folk och fordon.

Tur att man har goda vänner med bra bilar. 

Nu är vi hemma i alla fall och lilla fröken sover vidare i sängen.
Tror jag ska ta efter den taktiken. Sova mig igenom strul och tokigheter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)