tisdag 11 januari 2011

Halvtid

Så var tisdagen oxå snart avklarad.

Jag jobbade lite längre än till 14 idag som jag annars gör på tisdagar.
Vi hade klinikmöte och jag ville inte gå mitt i liksom.

En sväng på Maxi blev det efter dagishämtning och nu har mormor varit här och ätit och busat en stund.

Strax dags för ett bad för lilla fröken.

Gjorde en liten shoppingsväng idag på lunchen.
Var på jakt efter nåt nytt till lördagkväll i Vemdalen men hittade lite annat oxå.

Det bör sägas att jag väldigt sällan hittar nåt på rea.
Orkar inte ens titta oftast då det brukar va rätt rörigt i reaställen och på bord.

Men plötsligt händer det!
En topp på Gina för halva priset och en söt tunika i Odd Molly-stil på Kappahl för halva reapriset. :O
Inte helt fel.

Ikväll ska jag baka en massa.
Bl.a till morgondagens onsdagsfika på jobbet. Imorn är det min tur.
Kan nog bli Annad mumsiga chokladmuffins. ;)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)