torsdag 27 januari 2011

När det känns tungt,

men blir så himla kul! :)

Jag är ofta rätt trött på kvällarna och har alltid varit.
Så att ha pass kl. 19 passar egentligen inte mig alls men eftersom Pär jobbar i butik med arbetstider därefter har Hag inte så mycket till val.

Idag var jag riktigt osugen på att åka till Friskis. Seg var bara förnamnet.

Väl på plats är det redan väldigt mycket folk som väntar utanför salen.
När vi sätter igång är vi fler än förra torsdagen. Trångt!
Men så himla kul så klart. :)

Det är ju lite därför man kör.
Motionärerna ger 110% energi.

Mirabus (eller Miratvärtemot kanske) och pappsen har varit ute på skogsutflykt med kälken idag.

Imorn fyller min stora älskling år!
Och snart får vi fira åtta år tillsammans. Shit. 8 år...

Ni är mitt liv.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)