fredag 7 januari 2011

Inbunkrad

Oj, vilken härlig eftermiddag och kväll det blev.
Speciellt för Mirabus. :)

Först kom Thea med mamma Elin på lekdejt. Sen mormor med kusin Hannes och efter det faster Åsa, P-A, Tilda och Signe. Fullt ös!

En övertrött tös somnade inte förrän närmare 20:30.
Hoppas hon sover lite längre imornbitti då kanske. ;)

Pappa Pär har gjort ett jättejobb idag och skottat hustaket.
Sjukt mycket snö! Så mycket att drivorna täcker fönstren.
Vi bor numera i en bunker. :)

Kollar på Let's Dance nu och äter gotta. Ska nog strax krypa ner under täcket.

Förresten!
Såg idag att jag senaste tiden haft ca 100 besökare/dag här på bloggen.
Kan ni inte ge er till känna?

Är så nyfiken på er som läser. Vem är du?? :)

God kväll.

Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

  1. hej, jag och alexis läser din blogg nästa varje dag//sabina

    SvaraRadera
  2. Kramar till dig Alexis! (Och mamma & pappa) :)

    SvaraRadera
  3. Jag läser alltid som du redan vet;-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. I know darling. ;)
    Skulle bra gärna vilja veta vilka de som jag inte vet om är. :)

    Fyra dagar kvar, se drar vi.
    Puss

    SvaraRadera

Våga fråga! :)