söndag 9 januari 2011

Hej vardag

Galon = vår! Vi ser ljuset.

Här hemma har Mirabus precis fått sig lite middag i magen och vi ska sätta igång Molly-dvd'n verkar det som. :)

Passade på att städa bort julen när pyret sov middag.
Det blev så fräscht och fint och ljust när allt juligt och rött försvann.
Tror jag måste köpa en tulpanbukett imorn på lunchen.

Eldar mina härliga PartyLite-ljus nu så det doftar mums här hemma.

Ska se över Miras ryggsäck inför morgondagen och se till att sängkläderna som varit hemma på tvätt blir nedpackade oxå.

Hoppsan nu luktar det visst bajsblöja här bredvid. :P

Trevlig söndagkväll.

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack för din kommentar :) Ja, spännande det där, vi får väl se...

    Ser att du bor i Hudiksvall och har en dotter född i juli -09, vad roligt :D Måste kika runt lite i din blogg, fin den var :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag började läsa din blogg för typ ett år sedan då jag upptäckte att vi hade barn i samma ålder. :)

    Blir lite sugen på en till jag med när man hör om andra gravida. ;)

    Jag följer sista tiden med spänning!
    Kram

    SvaraRadera

Våga fråga! :)