söndag 28 augusti 2011

Sköna söndag

Vilken störtskur det kom precis!
Då är man glad att man hann hem från löprundan några minuter innan. :)

Tänkte vänta med att springa till efter lunch men vi hade inget för oss då Pyret ändå bara skulle äta lunch och läggas för sovning så då tyckte jag det var lika bra att passa på. Så är det gjort sen. ;)

Börja kurra även i min mage nu så det är väl bäst att fixa lite lunch till mig och P oxå.

Måndag imorn och ännu en fullspäckad vecka väntar!
Förutom jobb och förskola blir det träning på måndag, mat och bio med tjejerna på tisdag och Blingovisning hos Marie på onsdag. :)
Kommer bli mysiga kvällar med aktiviteter och människor jag tycker om!

På torsdag sticker P till Sthlm på jobb till lördag.
Det var den veckan det! :)

Ciao

1 kommentar:

  1. Svar: tack, behöver massa peppning nu eftersom jag lätt tappar gnistan liksom. Jag tänkte träna på hudikgympan. Vart tränar du?

    SvaraRadera

Våga fråga! :)