söndag 21 augusti 2011

Söndag

Målat. Sprungit. Lunchat.

Ja, det är väl vad jag hunnit med idag so far.
Miran sover middag men bör snart vakna. Gruvar mig för att väcka henne så jag hoppas hon vaknar själv snart. Hon har på den senaste tiden börjat bli jättearg och sur när man väcker henne. Hela eftermiddagen kan bli pannkaka om man har otur.
Det hade jag i fredags. Vi åkte på Ica och handlade när hon sovit (och jag väckt henne) och hon var sur som en citron hela tiden.
Grin, gnäll och små utbrott för minsta lilla.

Imorn är det dags att hälsa vardagen välkommen igen.
Ska kolla igenom dagisväskan ikväll så allt är under kontroll.
Själv sticker jag till Gävle på konferens med jobbet imorn på första dagen. Skön start, hoppas på god mat och fika. ;)

Nu måste jag nog väcka damen.. Öppna dörren till rummet i alla fall.
Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)