måndag 29 augusti 2011

Ständigt denna middag...

Miran och jag har precis kommit hem från jobb och förskola. Slängt ihop lite korvstroganoff och ris till middag och ätit.

Gör man nåt annat än tänker och lagar mat? Tror inte det.
Knappt hinner man äta klart förrän nästa måltid ska planeras och tänkas ut.
Jag har inget emot att laga mat men har idétorka just nu känns det som.
Det blir liksom liknande rätter varje vecka tycker jag.

Kanske skulle googla på veckomatsedel som nån annan tänkt ut..? Men då ska det passa vad man gillar och det Mira äter oxå.
Alltid är det nåt. ;)

Jag velar mellan träning och målning ikväll.
Fönsterlisterna måste målas en (kanske två?) gånger till men å andra sidan kan det hända att jag hinner både och..?

Bilden: coola Mira i morbror Pers brillor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)