söndag 14 november 2010

Ett steg närmare

Så var denna helg oxå till ända.
Vi tar oss närmare och närmare advent och jul. Myys!

Det gjorde mig gott att åka själv till Sundsvall på em.
Så skönt att få göra, titta, handla som bara jag vill och inte behöva varken prata med eller ta hänsyn till nån annan.
Låter kanske hemskt men det var vad jag behövde idag.

Hittade de sista klapparna till pyret på Polarn och även de sista till småkusinerna.
Skönt att nästan va klar med inköpen i tid. För en gångs skull.
Bara nån enstaka kvar.

Möttes av en solstråle när jag kom hem som hade sovit i nästan tre timmar när jag var borta så pappa fick väcka henne till slut. Gofis!

Blev hemgjord pizza till söndagsmiddag och nu har jag precis krupit ner under täcket.

Imorn sparkar vi igång en ny vecka med nya krafter.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)