torsdag 11 november 2010

Jag har inga fördomar..

Helt galet fast skönt mör i hela kroppen efter 75 minuter skivstång.

Snacka om att jag dömt ut den intensiteten på förhand som asjobbigt, tråkigt med bara en massa styrka och inget för mig.
Sååå fel jag haft!
Roligt, fartigt och en himla funktionell träningsform är vad det är.
Jag hade jättekul ikväll.

Visst, det är skitjobbigt emellanåt, men fortfarande kul och då fixar man det.
För precis så är det. Det måste va roligt att träna. Är det inte kul kommer man inte tillbaka.

Återstår att se om jag ens kommer ur sängen imorn, men det kan det va värt. :) Vi är ju lediga Miran och jag.

Prinsessan skickar slängpussar mellan pasta och skinksås-tuggorna vid dagens middag.
Världens bästa Mira.

Pling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)