måndag 8 november 2010

För Unicef

Såg ni Idol i lördags?
Andreas Karlsson har skrivit en låt som idolerna sjungit in tillsammans med honom och alla pengar den genererar går till Unicef.
En riktigt grym låt, All I need is you. Ladda hem säger jag bara!

Har gått och nynnat på den hela dagen.
(Sen är ju Mr Karlsson inte så ful att titta på heller men det är en parentes) :) Eller hur Bea?

Jag laddade raskt hem den via iTunes och det känns bra att den lilla slant den kostade går till just Unicef.

Mira och jag kollar Bompa och snart är det tid för pyjamas, välling, tandborstning och sängen för prinsessan.

See ya!

2 kommentarer:

  1. B1 smile! när skulle vi till sthlm för forskningsstudie?

    SvaraRadera
  2. :D
    Han skulle ringa om jag inte minns fel. :P
    Annars tror jag sommarhalvåret är en trevlig tid.
    I LA kanske?? ;)

    SvaraRadera

Våga fråga! :)