tisdag 23 november 2010

Så mycket bättre

En piggare tjej idag.
Ingen feber och humöret är bra.

Hon har dock sovit väldigt oroligt i natt så jag känner mig som en himlans seg mamma idag.
Tror jag kan tillgodoräkna mig ca fyra timmars sömn, max.

Börjar tro att det är hörntanden som spökar och att det är den som stört henne i natt.
Hon har gnällt till med jämna mellanrum men blivit nöjd bara jag kommit dit och givit henne nappen. I typ 20 minuter, sen var det samma visa.
4:30 testade jag med välling och då sov hon med bara nåt enstaka gnäll fram till 8.

Men som sagt, ingen feber och en stor portion gröt gick i till frukost så förhoppningsvis blir det förskola och jobb imorn om inget tillstöter.

Och när man är uttråkad hemma får man skoja till det lite. Med att klättra upp på soffbordet t.ex...

Nu ska vi räkna pontipiner.

Pling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)