tisdag 16 november 2010

Kusinbus

Det blev en helkväll för oss hemma hos faster och kusinerna på maln.

Först blev vi lite sena för när jag kom på förskolan strax efter två sov prinsessan fortfarande.

När vi väl kom till Åsa och tjejerna blev det röj och bus för hela slanten. :)
Småtjejerna ska ha samma saker hela tiden så det är mycket dela med sig-träning när fröknarna ses. ;)

Sen hade vi sån tur att vi fick mat oxå. Jättegoda kycklingklubbor med ris och sås. Mums!
Passade ju himla bra för oss just idag oxå eftersom vi är solo Miran och jag.
Tusen tack!

Hann inte med så mycket mer än bad, pyjamas, välling och i säng när vi kom hem.

Nu kollar jag Äntligen Hemma och sen väntar DH.

Måste ju även berätta att min hårfrisörska Inger ringde mig nu ikväll och erbjöd mig en klipptid!
Hon hade sett att jag ringt henne igår och ringde därför upp. Det kallar jag service. Kalasbra!

Imorn hämtar mormor tösen på förskolan.
På bilden syns kusindejt i Borgarparken för några veckor sedan. Gofisarna.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)