söndag 21 november 2010

Otålig

Kan nog inte vänta längre med julen nu.
När gardinerna kom upp blev det så julmysigt här hemma så jag tror nästan att stjärnorna oxå måste få komma fram.

Har en jullängtan i år som jag inte haft på länge. Känns det som i alla fall.
Så nu vill jag göra jul tidigt så jag kan njuta av advent i lugn och ro utan stress och sen av hela julen länge så jag är riktigt nöjd när det är dags att städa undan och förbereda våren igen. :)

December ska bli en mysmånad i år har jag bestämt.
Alla klappar och stök klart så jag bara kan vara, mysa och insupa allt juligt med pepparkakor, glögg och tindrande barnaögon.
Låter inte det härligt?

Det är ju full fart i vardagen ändå så det kommer bli toppen med en julstressfri advent.

Mammagruppsträffen var jättemysig.
Mira slocknade redan före sju ikväll.

Trevlig söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)