söndag 7 november 2010

(Sön)Dagens

Nu är vi hemma i gröna huset igen.
Slappar i soffan efter att ha packat upp alla sjuttioelva väskor och nattat om prinsessan.

Galet vad grejer det bli som ska med de små så fort man ska nånstans om så bara för en natt.

Miran somnade som väntat i bilen på vägen hem men fick välling nu och somnade snabbt om i sin egna sköna säng.

Mira blev helt slut efter uteleken på farmors förskola.
Åt massor med mat och sov sen 2,5 timme utan ett knyst.
Fick öppna dörren vid halv tre annars vet jag inte hyr länge hon skulle sovit. Lillfisen.

Kalaset hos Thyra var toppenkul.
Mira myste bland alla barn och leksaker i massor. :)
Och vi vuxna tyckte det var väldigt trevligt att få ses och surra lite. Det var längesen sist.

Imorn sticker pappan till Stockholm på jobb i några dagar och Miran och jag blir solo igen.
Tur vi har mormor. :)

God kväll.

3 kommentarer:

  1. Tänkte om jag skulle ta och kika förbi hos er på tisdag eftermiddag?
    för det är väl då du slutar tidigt? Jag slutar 15:30. Kram!

    SvaraRadera
  2. Gör gärna det! :)
    Jag slutar två på tisdagar men måste jobba till tre nu på tisdag. Men halv fyra är vi garanterat hemma.
    Kul!
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Då kikar jag förbi på väg från jobbet=) Trevligt! Kram

    SvaraRadera

Våga fråga! :)