torsdag 10 mars 2011

Inte enligt plan

Hej från biltvätten! :)
Tidsoptimering är en småbarnsmammas bästa vän och därför hade jag planerat att käka lunch i biltvätten idag.
Snabbt och smidigt. Not!

Fyra bilar före. Vart kom dom ifrån?? Det var ju bara jag som skulle köra rätt in och få det överstökat fort som attan enligt min planering.

Ja, ja. Ingen idé att hetsa upp sig antar jag. Mat har jag i alla fall i magen och hann gå in och köpa mjölk medan bilen snällt stod kvar i kön. ;)

Det är ganska skönt ibland att bara vänta, när man kommit över stresskänslan en kö kan innebära. Jag tar mig ingenstans eftersom det står bilar både framför och bakom så jag måste liksom coola ner. Så illa tvungen. Nyttigt skulle jag tro. .

Vi funderar på Hassela i helgen. Pär var fiskesugen och jag är varauteisolen-sugen.

Nu verkar det strax va min tur. Äntligen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)