söndag 20 mars 2011

Mer död än levande

Gääsp!
Idag är jag som en zombie, mer död än levande.

Kl. 5:23 annonserade lilla fröken klart och tydligt att hon var vaken. Inga problem tänkte jag. Efter en flaska välling brukar hon sova några timmar till.
Inte idag.

Så från strax före sex har det varit full fart här hemma. På Mira i alla fall, jag har legat som en slakt och försökt tanka lite vila mellan bajsblöjor, byte av dvd-filmer och allt annat man hinner ställa till med som ettåring ensam vaken i ett helt hus. Kul!

Nu försöker jag väcka pappan. Går så där..
Får nog ta en power nap efter frukost om det här ska gå vägen.
På eftermiddagen blir det cheerleading-DM för pyret och mig.
Kusin Tilda tävlar. Hejja Julle!!

1 kommentar:

  1. Välkommen till klubben! Igår vaknade H 04.20..... men han är ganska duktig att roa sig själv på morgonen nu. Kram E

    SvaraRadera

Våga fråga! :)