tisdag 29 mars 2011

Våffeltisdag

Mätt i magen är det minsta jag kan säga att jag är just nu.
Det blev våfflor till middag. Premiär för Miran och jag tror hon gillade det.
Ville inte ha varken sylt eller grädde men mumsade glatt i sig utan.

Efter jobb och förskola for vi till kusinerna i Sanna för att mysa lite. Mira och Hannes lekte bra ihop och jag snusade på lilla trollet som ännu inte fått nåt namn. Jag röstar på Tilda. :)

Nu ska vi mysa en stund innan det är dags för bad och de vanliga kvällsbestyren.
Lire senare kommer även en man som vill köpa vår våningssäng. Jag la ut den på Blocket i morse och en knapp timme senare var den såld. Skönt!

Nu kan vi ställa in soffan som stått i Miras rum där sängen stått och börja få nån ordning i det fjärde rummet. Ett rum som just nu bara är skrotförvaring av sånt vi inte vet vad vi ska göra av eller med.
Tanken är att det ska bli barnrum så småningom.

Onsdag imorn och sovmorgon. Najs.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)