torsdag 24 mars 2011

TGI Torsdag

Äntligen helg.
Känns som jag jobbat i ett sen förra veckan. Fick liksom inget andrum när jag bara var ledig på söndagen innan nya veckan tog fart.
Men nu. Nu är det helg.

Vi fick oväntat och trevligt besök på eftermiddagen av Tess och Stina som var ute på äventyr. Småtjejerna lekte och busade en stund mellan middag och läggdags.

Sen stack jag iväg på Friskis för att köra mitt pass. Gick trögt som f-n. Ingen bra dag för mig idag. Ofokuserad och omotiverad. 
Nu vill ju jag springa och möta våren på bar asfalt och ljusa kvällar.

Imorn väntar Buset med kusin Hannes och moster. Kanske kan vi busa ut pyret ur magen.
Sen ska jag nog klippa lite hår och imornkväll är det partaj med jobbet på kliniken.
Låter som en bra fredag.

Nu; BB innan sängen.

Natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)