torsdag 17 mars 2011

Min tekopp och jag

Te är bästa medicinen för min hals just nu.
Vet inte om den blir nå bättre men det känns skönt.
Har bytt bort steppasset ikväll, det vore nog ingen bra kombo med min hals idag.

Att dricka ett gott te i fin kopp gör ju inte saken sämre. Fick båda delarna av Elin & Thea i födelsedagspresent, en toppenpresent.

De söta skålarna är Pip-porslin som syrran köpt. Fick en söt diskhandduk i samma serie av mamma och Jonnie, med spets på!

Ikväll kommer pappa Pär hem. Han är efterlängtad även om han bara varit borta sen igår. Vi funkar bäst tillsammans i vår lilla familj.

Och vi längtar som tokar (Mira och jag i alla fall) efter lillkusinen som bor i mosters mage. Kom fram till oss lilla pyret, vi är så nyfikna på vem du är.
Jag är faktiskt lite sugen på ett syskon jag med men vi har ingen brådska. Det får nog vänta ett litet tag till.
Finns ju så mycket vi vill göra med Mirabus! Och ju äldre hon blir desto fler saker läggs det till.
Time will tell helt enkelt..

Imorn är det äntligen fredagsmys. Även fast jag jobbar på lördag så är fredagkväll speciell på nåt vis.

God kväll.

Ps. Fick äntligen hem Miras Blingobyxor igår! Tror vi testar dom på förskolan imorn. Ds.

1 kommentar:

  1. Det lilla pyret verkar ha svårt att bestämma sig.... Bara Mira som hittills haft vett att komma några dagar före utsatt tid ;)

    SvaraRadera

Våga fråga! :)