lördag 26 mars 2011

Så liten men så älskad

Idag har pyret (som blev JÄTTEstor) och jag varit och träffat moster och lillkusinen på BB.

Hon är så himla liten...!
När jag lyfte upp henne kändes det som att hon inte vägde nånting alls. Om då var Mira ett helt kilo (!!) lättare när hon föddes. Skrämmande hur snabbt man glömmer.

Hon är så klart den sötaste av allt socker i världen och jag längtar till jag får snusa nästa gång.
Hon bara sov och var så nöjd och fin. Tuttade lite och sov igen. Som det ska vara. :)

Mira lämnade stolt över paketen med de första napparna och en egen snuttis till bebisen. "Bebisen få paket" var hon noga med att påpeka. Sötnosen.

Ikväll ska Päran och jag se "Hur många lingon"-filmen på bio och storkusin Julia passar Mira. Kalasbra!

Hej hopp från en stolt och bebissugen moster! ;)

1 kommentar:

  1. Vad söt hon är, lilltjejen. Tänk vad underbart det är med ett nytt liv och som du skrev så blir ju dom som man tycker är små sååå stora helt plötsligt.

    Ska slå en henne en pling, i dag vart det inte av. Det passar inte jämt heller då jag har en liten pladderkille som jämt ska prata då jag ska prata .... :) Ha det så gott / Kram Mia

    SvaraRadera

Våga fråga! :)