söndag 6 mars 2011

Vilken helg

Oj oj oj! Gott folk. Vilken helg vi har haft.

Kan nog lugnt säga att det nog är den trevligaste tillställningen jag varit på, bortsett från alla bröllop.

Mello var riktigt coolt att se live. Så mycket man missar på TV. Häftigt att se hur det funkar utanför det som kamerorna filmar, hur dom filmar, byter kuliss, ändrar och donar. Mäktigt.
Hela eventet kändes som en stor fest. :)

Efteråt hade vi det jättetrevligt tillsammans med Elin och Jon på Oscar, med ett litet men så trevligt avbrott. ;)

På Scandic City i Sundsvall hölls Mellos efterfest dit Pär och jag helt utan förvarning blev bjudna!
Telia står som huvudsponsor och via dom blev PhoneHouse inbjudna och därav vi. :)

Vilket party! Världsklass för en schlagernörd som mig. :D
Alla artister och några till var där, bara schlagers som spelades, dessertbuffé och fri bar. Helt galet.

Pär hamnade visst på Aftonbladets bildregn oxå. Hoppsan Kerstin! ;)

Hotellet var topp, mat och frukost med. Världens bästa helg helt enkelt. :)

På bilden: Love Generation kör sin låt på efterfesten.

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅ jag är så avund så jag spricker!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte faktiskt på dig när vi kom dit. Du hade dött! Världsklass! Vi tar fler detaljer på jobbet imorn. :) Puss

    SvaraRadera
  3. Alltså ni två (du och Beatrice) är så......yeah yeah woow woow. Men att inte du hamnade i AB oxå. Kul tycker jag ändå. Kram Lena

    SvaraRadera

Våga fråga! :)