måndag 11 april 2011

En helt vanlig måndag

Det är dagens status kan man säga.

Vi har jobbat och varit på förskolan som alla andra måndagar.
Jag lyckades hitta ett par chinos på lunchen. På Åhléns. Vet inte om jag köpt just nå kläder där förut men dom här var i min smak.

Lite middag och lite bus blev det på eftermiddagen.
Hannes och Tilda kom hit en stund för Hannes behövde klippa håret.
Och när jag ändå höll på tog jag topparna på lilla fröken oxå.
Hon har ju faktiskt aldrig klippt sig tidigare så det var väl dags.

När Pär kom hem stack jag ut på en löprunda. I kvällssol. Lyx.
Dryga 5 km blev det.

Nu varvas hängning av tvätt, matlådefix och leksaksplock med En unge i minuten.
Snart ska jag krypa under täcket. Längtar.

Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)