fredag 1 april 2011

Hej från soffan

Lilla fröken sover gott efter några timmars bus på Buspalatset med Algot, Thea, Tuva och deras mammor.
Kusin Hannes kom oxå, jättekul!

Jag har dammtorkat här hemma och satt i gång en tvätt. Nu slöar jag lite i soffan framför Sjukhuset en stund.
Det är så skönt att få andas och bara vara när Mirabus sover din tuppis.

Emellanåt är det riktigt påfrestande och tröttsamt att va mamma och det är ok att känna så.
Har följt en diskussion i ämnet i en annan blogg och jag håller helt och fullt med om att trots att man har friska, glada barn så tappar man orken ibland. That's it.

På eftermiddagen väntar kaffe och lite surr med Angelica och sen ska det bakas pizza till middag.

Imorn kommer morfar på besök från Gävle, det blir trevligt.

Ses!

3 kommentarer:

  1. Önskar er en trevlig helg och så hoppas jag min Beatrice har hälsat dig Välkommen på PartyLite till mig på måndag kväll 18.30. Det är Anki som kommer och visar upp det senaste. Om du inte kan komma men vill beställa så är det bara att höra av sig.
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  2. Det hade jag glömt att berätta ju!

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Ni är ju för söta. :) Låter väldigt trevligt. Ska kolla med Pär så återkommer jag sen. Kram på er!

    SvaraRadera

Våga fråga! :)