fredag 1 april 2011

Fredagkväll

Vår fredag blev en topps dag från början till slut.
Buset är ju alltid en hit och jag hann både tvätta och städa och slöa när Mira sov som en klubbad efteråt.

Efter fruktstund på eftermiddagen klädde vi på galonbyxorna och gick ut en sväng.
Vi tog en skön promenad med vagnen på ca en halvtimme och Mira hittade många roliga pinnar att bära och även smaka (!!) på.

Sen kom Angelica på en liten visit och efter henne Tina som även åt middag med oss. Mysigt.
Mirabus fick den sötaste Kaskmössan som hon sprang runt och sken som en sol i ända till läggdags nästan.

Nu längtar jag till sängen och känner en begynnande förkylning. Jag hoppas jag har fel.
Ska bara hälla i mig lite Echinagard och Berocca innan jag kryper ner och laddar inför en fullspäckad lördag.

Sov gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)