onsdag 20 april 2011

God morgon onsdag

Vi kickar igår en gråmulen och lite regnig (?) onsdag med mysfrukost och en kopp grönt te.
Känner mig pigg idag även om benen är lite möra efter gårdagen.

Lilla sockret sov till 7:30 och sen myste vi i vår säng framför barn-TV en stund.
Imorn går vi på ledighet igen, fyra dagar tillsammans hela familjen tre. Lovely.

Ikväll när jag slutat ska jag inta Ica och försöka fylla kyl och frys inför helgen. Man kan ju hoppas att inte alla tänkt som jag.. I vanliga fall brukar det va rätt lugnt på Maxi efter kl. 20:00 så vi får hålla tummarna.
Vägrar handla imorn. Då ska vi njuta av att vi har hela helgen framför oss.

Nu måste jag kasta in lillan i duschen och försöka skrubba ur allt smör ur håret. :)

Gör dig en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)