måndag 18 april 2011

Monday

Sitter och pustar ut i köket efter dagishämtning, middagslagning och ätning.

Mira kollar på Molly.
Jag borde lägga på ett kol och röja upp här innan jag ska dra iväg på nästa ställe.
Först ljusparty en snabbis hos Åsa och sen till F&S på möte.

Blev cykel till jobbet idag, skönt var det! Sju grader varmt redan 6:30 i morse och då är det ju ingen konst att cykla till stan. Synd att det ska börja blåsa så mycket på dagen sen bara. Som tur var hade jag mest medvind på hemvägen.

Nu är det dags att lyfta på rumpan innan den fastnar här känner jag. .

Ciao!

1 kommentar:

  1. Hej igen :) aouch, har lite mkt utgifter just nu, så behöver nästan vartenda korvöre. Så jag lägger på frakten på priset tyvärr. 586 kr allt som allt.

    Tjing

    SvaraRadera

Våga fråga! :)