tisdag 13 mars 2012

Bästa mormor

Vi har haft en ganska bra dag hemma Miran och jag.
Trots feber och hosta har hon varit på gott humör och petat i sig både lite mat, frukt och dricka.

Söta Angelica kom förbi på en kopp kaffe mitt på dagen då lillstrumpan passade på att sova några timmar.

Efter Angelica kom mormor med bananer, glass och Ipren. Precis vad vi behövde.
Imorn är det ju min födelsedag oxå och vilka är bäst på födelsedagar om inte mammor, eller hur?

En söt blomma och två paket lämnade mormor här till morgondagen. Det lilla till Mira och det stora till mig. :)
Bästa presenten blir nog att bästa pappan kommer hem efter tre dagars jobb i Åre. Önskar mig en frisk Mira oxå...

Lilla fröken har redan krupit i säng. Hon bad om det redan före kl. 18.
Men med en temp på 39,2 är det kanske inte så konstigt att hon är trött. Lillfisan.

Hoppas på en födelsedag imorn med mindre feber och massa mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)