torsdag 15 mars 2012

Trööökigt

Blä vad spyless jag är på att va hemma nu..!
Att sitta/ligga i soffan och stirra på samma vardagasrum och skitiga fönster för fjärde dagen är mer än jag pallar.

Kräks på allt vad vab heter.
Såna här gånger är det mindre bra med en sambo som har ett resande jobb, för det är ganska givet vem som blir hemma..
Att inte få avlastning ens på kvällen gör ju dagarna så långa oxå när man knappt satt näsan utanför dörren sen i måndags.

Imorn hoppas jag att M är piggare annars måste vi nog kolla med farbror doktorn vad som är fel.
Febern har bara ökat i fyra dagar nu så jag tycker det är dags för en vändning.

Mira valde att sova middag kl. 15:30 idag och sover as we speak.
Måste nog väcka henne strax.
Har slängt ihop en långpannekaka i alla fall nu under tiden. Skönast att passa på när man kan göra det utan hjälp av små händer.. ;)

Middag då?? Ja, säg det...

1 kommentar:

  1. Har kunnat komma o gjort dig sällskap nån kväll om det inte vore för att M var dålig.... Känns inge kul om jag skulle dra hem nåt skit... Kram <3

    SvaraRadera

Våga fråga! :)