lördag 24 mars 2012

Välkommen vätska...

Då var den kommen.
Vätskan i händer och fötter som jag trodde jag kanske skulle klara mig ifrån denna graviditet eftersom det inte är högsommar och varmt som när jag väntade Mira. Men icke.

Handskarna på jobbet är tajta idag, får nog gå upp en storlek. Arbetsskorna känns lite trånga dom oxå.
Ja, ja. Med sju dagar kvar så överlever jag nog.
Det är nästa jobbigare med själva känslan, att man är så svullen liksom.

Hade världens mysigaste eftermiddag igår med fikafrämmande av Angelica, Johanna och hennes tre (!) barn.
Teo är lika gammal som Mira och sen har vi godingarna Alma och Agnes. Tvillingtjejer på fem veckor, såå söta och mysiga!

Så då fick jag en försmak av vad som komma skall.. :)
Yttepytte blöjor och små mjuka, lelösa kroppar. Mys.

Igår kväll vid sextiden kom pappa Pär hem!
Med pizza och en ny jacka till mig. :)

Trevlig lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)