tisdag 27 mars 2012

Rent på bänken

Jag har en längre tid gått och irriterat mig på alla högar som bildas i vårt kök och framförallt på vår långa köksbänk.
Det ser liksom alltid stökigt ut.

Det är räkningar, reklam, handligslistor, kritor - ja ni vet.
Så idag gick jag på Åhléns på lunchen i hopp om att hitta nåt att förvara dessa högar i.
Och det gjorde jag!
Denna käcka lilla väggförvaring. Passar perfekt på väggstumpen ovanför bänken. :)

Miran och jag är solo ikväll.
Vi har ätit våfflor till middag då vi missade våffeldagen i söndags...
Nu kommer det snart ett gäng mammor och bebbar hit på mammaträff. Mysigt!

Onsdag imorn vilket betyder sovmorgon.
Jag ska passa på att göra en lasagne att ta med när vi åker till fjälls på torsdag.
Känns konstigt att packa skidor och vinterkläder nu när det är så mycket vår här hemma. Men härligt ska det bli!

Ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)