fredag 16 mars 2012

Frihet!

Åh vad skönt det var att få komma ut ur hemmet en stund.
Även om det inte blev mer spännande än en tur till Ica så var det ljuvligt att få se lite folk och få va ensam några minuter med mina egna tankar.
Vilken energiboost! Konstigt men sant.

Vi var ute en stund och luftade oss på förmiddagen Miran och jag oxå och vilket underbart väder det är!
12 grader varmt och solen värmer ju faktiskt. Lovely.

När jag kom hem från affären mättes jag av en glad tös som fikat bullar och saft med mormor medan jag var borta. :)
Tror ta mej tusan att hon är feberfri nu oxå. Halleluja!!

Så nu står en tårtbotten i ugnen och när den är klar ska pizzan in.
Får se om vi hinner med en sorts kakor oxå efter maten, köpte de sötaste små kakformar på Ica som jag vill använda. :)

Sen kommer pappan hem, det är helg och precis som det ska vara. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)