tisdag 17 april 2012

Growing

Den växer på sig den lilla krabaten jag har i magen.
Ingen markant tillväxt på min mage på två veckor med ultraljudet visade att bebben bara ligger 4,5% under genomsnittet nu. -11,3% för två veckor sen.

Har inte hunnit med så mycket mer idag än MVC-besök och sen besöket på förlossningen.
Det blev en tur på Ica för att fylla på kylskåpet men sen var det dags att hämta Miran på förskolan.

Dagens middag blev fiskpinnar, potatis och sås. Nåt jag inte gjort på flera år tror jag. Inte sen Mira föddes i alla fall.
Men det var ju en riktig hit! Mira åt massor och solsken. :)

Nu ska lillan nattas och sen är det visst hockey på TV'n. Ikväll igen...?

Ses!


Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Många lyckönskningskramar kommer här från mig. Jobbigt med Carpaltunnelsyndromet.....

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Det känns faktiskt mycket bättre nu när jag fått skenor att sova med. :)

    SvaraRadera

Våga fråga! :)