lördag 21 april 2012

Längtar..!

Nu har jag börjat längta efter vår lillasyster eller lillebror på riktigt.

En vän i mammagruppen ligger just nu med värkar på förlossningen! Är så avis på att hon snart har sin lilla skrutt hos sig. Jag vill oxå!

Jag vill kunna röra mig normalt igen, inte va tjock, klumpig och oattraktiv och framförallt få lukta på vår nya familjemedlem och få presentera världens bästa storasyster för sitt lilla syskon. Lycka.

Men det är ju faktiskt inte allt kvar nu. 19 dagar för att vara exakt. Och med tanke på hur länge man redan varit gravid så är ju 19 dagar skitlite.

Nu har Miran somnat och jag såsar framför TV'n.
Pär stack till Micke för en spontan utgång. Tror det var Engmans Kapell som lockade.

På bilden myser jag med Niklas och Johannas lilla Agnes. Goding!

Trevlig lördagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)