torsdag 19 april 2012

Torsdag

Vilken skön onsdag vi hade igår.
Jag lämnade fröken på förskolan kl. 9 och for sen hem och la mig för att vila en stund.
Började lyssna på min ljudbok men somnade rätt snabbt så jag får nog spola tillbaka en del..

Kl. 12 mötte jag upp Anna på Waynes Coffee för en trevlig lunch. Mys!
Hämtade Miran vid tvåtiden och sen kom Elin och Thea hit på lek- och fikadejt.

Då pappan stuckit till Stockholm på jobb blev det måndagens spagettirester till middag för mig och lilla fröken. I love rester, så praktiskt!

Det blev en dusch efter maten och sen tog energin slut. För oss båda två.
Mira slocknade framför Bompa 18:40 (bilden) och rörde inte en min när jag bar henne till sängen och bytte om till pyjamas.
Jag fick en lång kväll för mig själv vilket oxå var ganska skönt.

Idag är det kortdag på dagis för M då personalen har studiedag efter lunch. Men innan jag hämtar fröken kl. 13 ska jag hinna med att träffa mammagruppen på stan. Trevligt, trevligt.

21 dagar kvar... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)