tisdag 10 april 2012

Solsken!

Knasig rubrik denna regngråa tisdag tänker ni men den är helt logisk. I will tell you.

Efter min första lediga dag som var fullproppad med trevligt mammafika och mammagruppslunch hämtade jag en lite trött tjej på förskolan.
Vi for hem och myste resten av dagen.

Miras säng har fått nya lakan, en tvätt är tvättad och dammsugaren får jobba hårt nu när hunden lämpligt nog fäller hår som en galning... Morr.

Sen gjorde vi fiskgratäng och potatis till middag och det är här solskenet kommer in i bilden.
Fisk kan vara en av Miras favvomaträtter och tallriken blir i princip alltid tom när det serveras. Tom tallrik = solsken! Och när man äter solsken är man en extra duktig tjej. :)

Nu har vi precis duschat och lilla damen ska strax få krypa till kojs.
Men först kvällsfika. Icke att förglömma oavsett om man ätit solsken eller inte enligt Mirabus.

Onsdag imorn och jag ska äntligen sätta mig i frisörstolen. Kommer knappt ihåg när jag gjorde det sist. I höstas kanske...? Lovely.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)