söndag 15 april 2012

Lurad :)

Det blev minsann ingen hemmalördag för mig igår. Hi hi!

Kl. 12 trampade vi fyra tjejer in hos Åsa (Pärs syster, Miras faster, min svägerska) som nyss fyllt 40 för att röva bort henne på lite bus och mys. :)
Vi styrde mot Mellanfjärden och deras pensionat och spa.
Där hade vi några jättehärliga timmar i både sol och bad.

Solstudio med solsemesterkänsla och både inomhus- och utomhusbad samt bastu. Så himla underbart! Och så nära. Passa på att åka dit om ni bor i Hudiksvallstrakten säger jag bara. Ljuvligt.

Sen blev det mys hemma hos Ullis med snacks och gott i glasen innan vi intog Hogges för middag och umgänge tillsammans med våra respektive resten av kvällen.
En toppendag på alla sätt!

Så idag har vi varit lite sega..
Vi kom hem redan vid midnatt men när var jag vaken så sent sist??
Så en tuppis på eftermiddagen satt fint vill jag lova. :)

Nu kollar vi på hockey och laddar för en ny vecka.
Jag ska försöka få tummen ur och tvätta upp lite bebiskläder.

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Men tur att du åkte hem vid midnatt för då intog vi dansgolvet... Ojojoj...tur du slapp se det :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag undrade just när du skulle komma?! ;)

    SvaraRadera

Våga fråga! :)