onsdag 25 januari 2012

Myspys

Mätt i magen är jag just nu efter en smarrig räksallad på TeWes tillsammans med Anna-Karin. Deras sallader kam va stans bästa faktiskt!

Jag skulle egentligen ha befunnit mig i Stockholm på mässa just nu men SJ var icke samarbetsvillig i morse så jag blev kvar hemma på kliniken istället.
Fördelen är väl att jag kan sluta kl. 16 och får en kväll hemma med mina älsklingar istället för att komma hem med tåg sent ikväll.

Igår var jag hem till Johanna på mammaträff. Ett gäng gravida tjejer har styrt upp en mammagrupp som börjat ses redan nu innan bebbarna kommit ut och jag blev oxå tillfrågad. Jättemysigt och alltid trevligt att surra med andra mammor och blivande sådana. :)
Nästa vecka ses vi hos mig.

Igår hämtade jag en glad tjej på dagis och sen intog i Waynes för fika! Mums tyckte vi alla fyra, farmor och farfar slät oxå upp. Jättemysigt.
Vår lilla tjej blir så stor!

Sen åkte vi rulltrappa (typ tre gånger!) upp till Clas Olsson för att inhandla en ficklampa till lilla fröken.
Pär gillar inte riktigt att hon leker med hans så nu har hon en egen.

Torsdag imorn och sen helg! Stockholm - here we come. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)