tisdag 3 januari 2012

Tröttmössa

Oj vilken dag...
De timmar jag sovit i natt är nog lätträknade vilket är orsaken till en dag i tröttbubblan.

Vet inte varför jag inte sovit heller för både barnet och hunden har då gjort det. Som stockar.
En kass natt är otroligt mycket mer kännbar nu som gravid än tidigare. Det finns liksom inga reserver att ta av. jag har känt mig som en urvriden disktrasa..

Förmiddagens badhusbesök gick ändå bra med tanke på förutsättningarna.
Sedan sov vi båda två i 1,5 timme.

På eftermiddagen kom Angelica förbi på några kroppar kaffe och en massa surr. :) Alltid lika trevligt.

Så vi orkade inte ta oss för så mycket mer än badet idag. Vi har hängt i soffan mest hela kvällen och bara pausat för middag och pyjamasombyte. Tror det var välbehövligt för oss båda.

Nu ser sängen väldigt inbjudande ut och i natt SKA jag sova. Gott och länge.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)