torsdag 19 januari 2012

Ta mig tillbaks.. Eller?

Kollar igenom telefonen på alla bilder man tagit.
Uteslutande foton på Miran så klart och nu ramlade jag över bilderna från vår Spaniensemester i september.
Värme och sol vore inte helt fel.
Men faktiskt vill jag ha vinter ett tag till.

Nu när Mira dessutom hajat det här med skidåkning och verkar gilla det skarpt får snön gärna stanna en stund. :)
Vi har bokat en stuga i Vemdalen sista veckan i mars och jag ser verkligen fram emot soliga, sköna vårdagar med skidåkning, god mat och varm choklad med vispgrädde. :) Mums!

Kom på efter att vi bestämt oss att jag kanske är lite osmidig då, i v 33, men det gör inte mig nåt. Att sitta i en snödriva och heja på pappan och lilla damen med en latte eller en kopp choklad i handen känns helt ok. ;)

Lilla fröken verkar va trött efter dagisveckan. Tror hon slocknade på två röda nu när jag nattade henne. Hon brukar annars komma upp några gånger men nu har det varit tyst och stilla väldigt länge därifrån.

Imorn måste vi åka till Ica och fylla på kylskåpet. Men tror vi tar lite kälkåkning först och får lite luft.
Resten av dagen får vi se hur den artar sig.
Kvällen ska jag dock spendera på Manis med mina arbetskollegor för att tacka av några som går vidare mot nya utmaningar.

Och nästa helg...! Ska darling och jag på myshelg i hufvudstaden. :)
Kommer så lägligt och välbehövligt.

God kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)