måndag 23 januari 2012

Ny vecka..

..nya möjligheter.

Jag är dödligt trött och sitter här framför datorn på jobbet och klipper med ögonen.
Jag skyller på att det är måndag för jag har sovit riktigt bra i natt och likaså lilla damen.
Vid 01 var hon kissnödig men annars har hon sussat som en liten prinsessa och gjorde det fortfarande när jag åkte hemifrån.

Once again; det är inte lika rosenrött att va gravid med nummer två. Enligt mig i alla fall.
Känns mer som en transportsträcka den här gången.
Stackars familjen får dras med en trött och grinig morsa mest hela tiden och jag känner mig inte speciellt nöjd med mig själv för tillfället.. Blä!

Ok. Det här blev ju ett inspirerande inlägg att starta veckan till...!
Men nu har jag gnällt klart och ska försöka foka på det positiva i tillvaron.

Ett härligt jobb med fina kollegor och framförallt, min älskade lilla familj.

Pling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)