fredag 6 januari 2012

Söndagsfredag

Idag sken solen och snön ligger kvar på backen. Härliga tider!!
Vi hoppade i kläderna och tog med oss kälken ut på en tur när vi stökat undan frukosten och alla andra morgonbestyr.

Först en sväng i skogen så Miran fick åka i backen och sen promenerade vi ner till sjön där jag försökte mig på ett familjefoto..
"Vill inte ta kort!" ropade Mira ilsket och sprang ur bild.
Nähäpp?! :) Miljöskadad?
Fick bli fina pappan och vovven på bilden istället då. ;)

När vi tyckte det var dags att gå in igen började vi stöka undan julen.
Så skönt att det är klart. Det enda jag saknar är stjärnorna i fönstren, dom lyser upp så mysigt tycker jag. Kanske får satsa på några nya fönsterlampor istället..? :)

Hela dagen har gått i familjemysets tecken och det har varit riktigt skönt.
Vi avslutade denna röda fredag med korv och pommes-middag och sen lite fredagsmys med glass i soffan.

Imorn har jag jour och sen bär det av mot Hassela för samkväm med familjerna Henriksson och Lindh. :)
Kul kul!

God kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)