torsdag 10 januari 2013

Bonus

Vilken kväll det blev.
Kände mig väldigt nöjd när Pär svängde in på gården strax före kl. 19 och jag insåg att jag skulle hinns med en löprunda.

I början kändes benen lite tunga, efter pumpen i tisdags misstänker jag, men efter 2 km kände jag mig jäkligt taggad och det är väl då man ska passa på har jag hört. Jag tog en liten avstickare och utökade rundan med en kilometer. Så det så!

Maten idag har blivit lite si sådär. Men känns ändå ok nu när jag fick in ett bonuspass på träningssidan.
Kommer inte rada upp precis varenda mål varenda dag jämt som jag gjort hittills. Kul att läsa liksom. Not.
Kommer istället skriva om något avvikit eller varit extra bra i matväg.

Imorn ska jag jobba! Kl. 07:00 ska jag va på plats. Ombytt och klar. My god! Hur ska det gå..? Säkert väldigt bra, men lite pirrigt är det.

Dagens träning: 5,3 km löpning.
(Pssst! Ni som inte testat vinterlöpning, do it! Så skön känsla.)

See U!

2 kommentarer:

  1. Härligt och känna det extrasuget, fick en sån känsla själv när jag körde axlar framför spegeln igår, bara och köra lite till ;)
    Jäkligt impad av 5km. Hur snabbt springer du? Själv tar mina 1,5km ca 8-10min sen är jag helt slut! Kämpa på! //Oscar

    SvaraRadera
  2. Det går inte fort Oscar! Tror det tog dryga halvtimmen igår, typ 35 min.
    Så inget tävlingstempo direkt.. :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Våga fråga! :)