tisdag 8 januari 2013

Mellis

Hämtat stora trollet på förskolan och när vi kom hem blev det mellis.

Haft Elin och lilla Tyra här idag på lunchdejt. Vääldigt längesen nu pga alla vattkoppor och snuvor, men nu när vi är friska ska vi ses ofta!

Nu väntar vi hem pappsen så jag kan åka till jobbet en sväng. Måste kika lite i datorn etc inför jobbstarten på fredag.
Om jag ens kommer in i datorn...

Senare blir det BodyPump som jag längtar till efter ett alltför långt juluppehåll, men samtidigt gruvar jag mig lite för jag vet att jag kommer få sjuk träningsvärk nu när jag pausat i några veckor.
Känner av löprundan i ben och rumpa idag. Så där lagom mycket, det är ju ganska skönt faktiskt.

Hörs snart!

2 kommentarer:

  1. Grattis till nystarten. Har själv varit iväg och kört första passet på gymmet sen slutet av november idag. Känns skönt, även om det fick bli lite mjukstart.
    Har ett tips för att hålla motivationen uppe. Ta en bild på dig själv en gång i veckan/månaden (behöver ju inte publicera dom på bloggen om du inte känner för det). Men kul och kunna gå tillbaka och jämföra gamla bilder med dom senaste när man inte ser resultaten "på riktigt"
    Så har iaf jag gjort och det är motiverande.
    En nybliven trogen läsare (o sambo med Hanna A)

    SvaraRadera
  2. Hej Oscar! Kul att du hittat hit, välkommen. :)
    Shit vad bra, det ska jag göra! Foto en gång i veckan it is.
    Vad ni är duktiga som kämpar båda två, I'm impressed.
    Ha det gott och kör hårt! Kram

    SvaraRadera

Våga fråga! :)