måndag 7 januari 2013

The only way is..

..up, eller? Ja, men jag tror det.

Då har jag kickat gång träningshjulet!
Kändes motigt att gå ut, det ska jag erkänna. I löpartights i -5... (Med långkallingar under så klart!)
Men jag tog mig iväg och blev glatt överraskad av hur skönt det faktiskt var. :)

När jag väl hade fått upp värmen i både fingrar, tår och kropp var det riktigt skönt att känna kylan mot kinderna och marken var ju faktiskt rätt mjuk!
Det blev ingen långrunda idag, är så osäker på hur dålig formen är, men jag orkade springa hela varvet och kände mig hyfsat pigg när jag kom till bilen igen. Skön känsla!
Det får nog bli den här rundan några gånger och sen utökar vi, eller hur?

Dagens måltider, måndag:
Frukost - kesella med hallon, ett kokt ägg, ett finncrisp med räkost, en kopp te och Berocca. En kopp kaffe efteråt.
Lunch - kyckling med grönsaker och cashewnötter + ris.
Mellis - ett äpple, en blodapelsin och ett kokt ägg.
Middag - älggryta med morot, keso och sallad av röd paprika, gurka och isbergssallad.

Dagens träning: 4,3 km löpning.

Styrka imorn då. Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)