söndag 13 januari 2013

Söndagsmys och veckoutvärdering

Idag blev set ungen skidåkning som vi hoppats på. Minusgraderna var för många helt enkelt.

Istället dejtade jag Angelica på Waynes över en rejäl latte och en massa tjejsnack. Bebisar, hus, barnvagnar och filmer avhandlades. Så mysigt.
Mira och Pär testade kälkbackarna här omkring och Olle sussade sött ute trots kylan.

Middagen åt vi hos mamma och Jonnie på kvällskvisten. Jag hann med ett pumppass oxå!
Dags att summera veckans träning!

Mån - löpning 4,3 km
Tis - BodyPump 60 min
Ons - vila
Tor - löpning 5,3 km
Fre - vila
Lör - vila
Sön - BodyPump 60 min

Jag är nöjd. Hoppas att den kommande veckan oxå ger utrymme för en del träning för veckan efter kommer det bli lite mer kärvt.

Nu; sooova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)